sims3lover

Alla inlägg under maj 2013

Av sims3lover - 15 maj 2013 19:46

Blir det någon Pretty little liars film eller? - Anonym

Det kommer bli senare. Har fullt upp att göra andra filmer just nu.


Kan du visa då du spelar sims medeltid (om du då har det)? - Theres

Jag skulle vilja, men jag spelar det inte så ofta och nu tycker jag att det är väldigt tråkigt.


Kan du bli vän med mig på thesims3 hemsidan? :D - Vilma Lundström

Du får skicka en vänförfrågan till mig. Jag heter Jenny98746 :)


Kan jag få låna en av dina bilder till gsm? <3 - anonym

Strängt förbjudet. Ingen får ta mina bilder. Punkt slut.



Av sims3lover - 14 maj 2013 17:05

Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera. Just nu håller jag på med en sims film som kommer handla om unga Sally och hennes pojkvän Harry. Sally blir med barn och hennes mamma blir inge glad över den händelsen. Men Harry vart mer än glad. Så dom kommer flytta till ett eget hus och bli unga föräldrar. Vad sägs om det?

Men iaf så hade jag tänkt lägga ut nån bild på Sally.


 


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid 15 år och jag kommer blogga om the sims 3. Om ni vill ställa frågor om sims så är det bara att ställa frågan i frågerutan.
Ibland kommer jag ha med mig en annan tjej som hjälper till på den här sidan.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om the Sims 3 Universitetsliv?
 Bästa spelet!
 Rätt okej
 Inte det bästa
 Tråkigt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards