sims3lover

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Film på gång!

Av sims3lover - 14 maj 2013 17:05

Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera. Just nu håller jag på med en sims film som kommer handla om unga Sally och hennes pojkvän Harry. Sally blir med barn och hennes mamma blir inge glad över den händelsen. Men Harry vart mer än glad. Så dom kommer flytta till ett eget hus och bli unga föräldrar. Vad sägs om det?

Men iaf så hade jag tänkt lägga ut nån bild på Sally.


 


 
 
Ingen bild

Emmiis

14 maj 2013 17:21

Herregud så fin gubbe! :D kan inte du lägga upp den på sims 3 hemsidan? när kommer filmen läggas upp? <3

sims3lover

14 maj 2013 17:24

Får se om jag gör det. Men tack att du tycker om den :) Jag har fullt upp i skolan just nu, men det blir så fort då jag har tid att göra den färdig.

 
Ingen bild

Zara :)

14 maj 2013 17:22

jag älskar verkligen din blogg <3

sims3lover

14 maj 2013 17:24

Man tackar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sims3lover - 14 februari 2014 20:37

Jag hade lovat att lägga upp bilder från hur jag gjorde gubbar från början och till nu. Jag tog i en ganska konstig vinkel förut men nu börjar jag faktiskt bli ganska bra. Här ska ni få se lite bilder i ordning om hur jag började med mina gubbar och ...

Av sims3lover - 14 februari 2014 20:30

Du är grymt bra på att styla gubbar, hur gör du? - Sanna Dahlberg Tack Sanna. Det enda jag gör är att ladda ner olika saker som hår, smink, kläder o.s.v och sedan börjar jag styla gubben. Det är faktiskt kanske så enkelt :)   Vad heter du på th...

Av sims3lover - 14 februari 2014 20:16

Hej igen!  jag har varit borta sjukt länge nu pga att mina sims slutade funka och min dator gick sönder, men jag har fixat en ny och bättre dator nu. Idag är det alla hjärtans dag så jag tänkte bjuda på lite sims bilder som jag tog idag.  Glöm in...

Av sims3lover - 12 oktober 2013 23:54

Har dåliga nyheter. Det gick inte att ladda ner simsen på datorn så jag måste först ta bort simsen på min gamla dator som jag inte ens får igång. Skriver mer då jag har fått i gång den! ...

Av sims3lover - 11 oktober 2013 23:57

Gissa vem som är den lyckligaste människan i världen? jo det är jag! min dator har äntligen kommit så nu håller jag på att ladda ner alla sims på datorn och sedan ska jag förbereda allt och lägga upp på bloggen. Hoppas ni är glada för mig skull. Som ...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid 15 år och jag kommer blogga om the sims 3. Om ni vill ställa frågor om sims så är det bara att ställa frågan i frågerutan.
Ibland kommer jag ha med mig en annan tjej som hjälper till på den här sidan.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om the Sims 3 Universitetsliv?
 Bästa spelet!
 Rätt okej
 Inte det bästa
 Tråkigt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards