sims3lover

Alla inlägg under oktober 2013

Av sims3lover - 12 oktober 2013 23:54

Har dåliga nyheter. Det gick inte att ladda ner simsen på datorn så jag måste först ta bort simsen på min gamla dator som jag inte ens får igång. Skriver mer då jag har fått i gång den!

Av sims3lover - 11 oktober 2013 23:57

Gissa vem som är den lyckligaste människan i världen? jo det är jag! min dator har äntligen kommit så nu håller jag på att ladda ner alla sims på datorn och sedan ska jag förbereda allt och lägga upp på bloggen. Hoppas ni är glada för mig skull. Som jag kanske redan har berättat så har min kusin skurit mig i handen med en penna i går tror jag och det gör fortfarande ont och blöder. Ikväll var jag på en fest hemma hos några, bra musik, snygga killar och fotboll på tv. GO SVERIGE!

Så ge mig tips om vad jag kan skriva och lägga upp om sims!

Av sims3lover - 10 oktober 2013 19:06

Hej alla bloggare. Idag har jag funderat ännu mer hur jag ska göra då jag får min nya dator. Ska jag göra om mina filmer och sedan lägga upp? 

Idag får det här bli min vanliga blogg, hehe! jag har iallafall varit i skolan och jag kan säga att jag har haft otur hela dagen. Min kusin skar mig i handflatan med en penna (?) så jag fick ett djupt sår och blöder massor. Jag fick ett sudd i huvudet som några kastade och andra saker jag inte kommer på just nu. 

Men ni kan iaf tips mig vad jag kan skriva medan jag inte har någon dator och sims. TIPSA!

Av sims3lover - 9 oktober 2013 17:15

Vad brukar du döpa dina simmar till? - Cornelia Svensson
Det är olika. Men oftast engelska namn eftersom jag gillar såna namn mer. 


Vad gör du just nu? - Anonym
Jag ligger i min säng med mammas dator och försöker trösta mig själv med lite glass, för att jag har sett Gossip Girl klart. Seriöst jag har sett varenda avsnitt klart :( hoppas jag överlever!


Hur många sims filmer har du gjort och vad heter dom? - Ella

Jag har gjort många och jag har redan tappat räkningen. En heter House Of Night, Mermaid history, Teenager story, Pregnant, Bara vänner (den gjorde jag klar förra veckan) och många fler!


Hur ser du ut? beskriv dig själv - Lukas

Har brunt lång hår och grön bruna ögon. Jag är inte så himla lång och jag önskar att jag kunde vara längre. Vad vill du mer veta, Lukas? :)


Kan du inte börja video blogga? - Saga

Det är nog lite svårt. Det är ju så att jag skriver om sims och inte om mig själv.


Vad gör du under fritiden? - Anonym

Jag umgås med mina kill och tjej - kompisar, hänger på stan, käkar på Subland, spelar fotboll, bloggar,pluggar och allt möjligt!


Det var alla frågor för idag. Ni kan fortsätta ställa frågor på olika hemsidor till mig. Besök min logg på thesims3.com 

Varför inte skicka en vänförfrågan? jag heter iallafall Jenny98746 


Av sims3lover - 9 oktober 2013 16:39

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har gjort sims filmer och tagit snygga bilder på mina simmar. Men gissa vad som hände igår? min dator gick sönder.. allting jag har på min dator kan jag aldrig få fram nå mer. Så fort jag har fått i gång min nya dator (som kommer om 1 vecka) så ska jag installera sims och börja ladda ner grejer och om kanske 1 månad eller mindre så är jag klar. Hoppas ni har tålamod. 

Om ni vill titta på min senaste uppladdade sims gubbe så gå in på Thesims3.com och sök på Jenny98746 och där hittar ni alla mina gubbar som jag har gjort och även filmer och annat. Hoppas ni tar i mot min ursäkt. 


Ha det bra!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid 15 år och jag kommer blogga om the sims 3. Om ni vill ställa frågor om sims så är det bara att ställa frågan i frågerutan.
Ibland kommer jag ha med mig en annan tjej som hjälper till på den här sidan.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om the Sims 3 Universitetsliv?
 Bästa spelet!
 Rätt okej
 Inte det bästa
 Tråkigt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards